Laatste uurtjes in Nederland

28 augustus 2016 - Den Haag, Nederland

Morgen is het zover, dan loop ik met ruim 65 kilo bagage over Schiphol. Klaar om te vertrekken naar het warme en zonnige Gambia!
Mijn koffers staan al twee weken klaar voor vertrek, maar nu komen de twijfels of ik alles wel heb ingepakt. Of dat ik wel genoeg van alles heb ingepakt. Nu hoor ik je denken genoeg ingepakt met 65 kilo bagage?! Deze kilo's zijn niet alleen voor mijzelf, door lieve donaties en giften heb ik een koffer vol met babykleding, heb ik 60 doosjes medicijnen tussen mijn kleding gepropt en zit mijn handbagage vol met Engelstalige prentenboeken en kleurpotloden. Iedereen die iets gegeven heeft wil ik nog een keer bedanken! Ik vind het echt super lief en kan niet wachten om de spullen uit te delen aan de kinderen! Hopelijk kan ik later wat foto's laten zien van de blije gezichten van de kinderen :)
De kriebels zitten ondertussen wel in mijn buik, maar ik heb er ook ontzettend veel zin in! Nu ga ik een laatste nacht genieten van mijn heerlijke bed.

Via deze blog ga ik proberen om jullie een klein stukje van mijn avontuur te laten beleven.

Liefs,
Sas

1. Wies:
    28 augustus 2016
    Gaaf hoor sas wat voor avontuur jij gaat doen! Heel veel plezier en een fijne vlucht!!! XXX
  2. Karina:
    29 augustus 2016
    Goede reis Saskia en heel veel plezier, pas goed op jezelf x
  3. Kelly:
    29 augustus 2016
    Lieve sas have fun en geniet ervan ik ga je blog volgen ! && doe voorzichtig, stoere chick ben je
  4. Shelley:
    29 augustus 2016
    Lieve Sas, superleuk dat je een blog gaat bijhouden! Ik ga je avonturen volgen! Heel veel plezier en succes in Gambia en alvast een fijne reis! xx
  5. Natascha:
    29 augustus 2016
    Mooi avontuur ga je aan! Ik wens je een leerzame stage en heel veel levensplezier! Fijne reis!! X